Recensies·Recensies van Moon·Thriller

• Paperback
  • 9789461096135
  • Druk: 1
  • april 2022
  • 350 pagina’s

Achterflap:

Een jong slachtoffer wordt gevonden in het midden van een mysterieus stenenfiguur. De betekenis en toedracht van de gruwelijke moord blijven een raadsel. Jasmine Ziani, een ambitieuze stagiaire bij de recherche, bijt zich vast in deze zaak. Dan verdwijnt in de Ardennen de kleine Finn en wordt er een link gelegd met de eerste zaak. Speelt een seriemoordenaar een spelletje? En kunnen ze Finn nog redden voor het te laat is?

Nadine Barroso, komt na haar debuut Ken mij niet met een heerlijke thriller die bij veel lezers zal blijven hangen en meer zal losmaken dat zij voormogelijk houden. De lezer raakt gevangen in het boek door de vlotte leesflow en de korte hoofdstukken, maar zeker ook door de sterke verhaallijn, de plotwendingen zal men gedeeltelijk zien aan komen maar deze  weten de lezer ook totaal onverwacht omver te blazen. Ook het gegeven dat een stagiaire de hoofdpersonage is, geeft het verhaal een origineel karakter, Jasmine smaakt eigenlijk meteen al naar meer. Barroso weet met haar onverwachte gruwelijke tussenplot, de lezer te verrassen en op het verkeerde been te zetten.

Barroso zet met Verraderlijk Spel een thriller neer waar je vanaf het begin af aan al weet dat dit een topper is. Een verhaallijn waar je U tegen zegt en waarin de spannende sfeer beklijvend is. Dit zorgt er al snel voor dat je het boek ingezogen wordt, de trekkend krachtige schrijfstijl en het verhaal op zich gaan onder de huid van de lezer zitten. Tot het einde aan toe is dit een pageturner die je je nachtrust kost.

Is dit het begin van een heerlijke serie?

Dik verdiende 5 sterren een boek dat hoge ogen gaat gooien .. hier gaan veel mensen het over hebben…… Het is dat Nadine voor vele nog een onbekende auteur is, maar kan echt een prijswinnend boek zijn, het verdiend het om gelezen te worden

Barroso weet met haar onverwachte plotwendingen van een verhaal een rollercoaster te maken, waaruit uitstappen onmogelijk is, een helse rit met een plot die de lezer omverblaast. #Mustread

Lieve leesgroet Moon Kager